Service, der styrker din forretning

I NetDesign udmærker vi os ved at levere skræddersyede løsninger, rådgivning og services, som styrker udviklingen af vores kunders virksomhed og kerneforretning.

Vi tror ikke på "one size fits all", for vi ved, at vi kan gøre den største forskel for jeres forretning, hvis vi tilpasser vores løsninger og services jeres behov - og ikke omvendt. Og vi går ikke på kompromis med kvaliteten!

Vi har et mål om, at vi vil være jeres foretrukne "trusted advisor". Det betyder, at vi, hver gang vi indleder et samarbejde med en kunde, lægger stor vægt på at føre en god gensidig og tillidsful dialog, som udvikler sig til sparring, rådgivning og anbefalinger af de mest optimale løsninger.

Jo bedre vi kender jer, og jo større indsigt og forståelse vi har for jeres forretningsmæssige udfordringer og behov, desto bedre rådgivning, løsninger og services har vi mulighed for at tilbyde jer. Så simpelt er det!

Vores partnere er de dygtigste på markedet

Intet it-system er bedre end den service, der følger med. Med os som partner kan du sikre driften af jeres løsninger med målrettet service. Vi kan dække jeres it- og kommunikationsløsninger med skræddersyet service.

Vores partnere er de dygtigste på markedet
Vi har de højeste certificeringer

Vi har de højeste certificeringer

Vi samarbejder med de bedste producenter på markedet, og vi sørger for altid at have de stærkeste kompetencer og de højeste certificeringer i NetDesign, så vi altid kan tilbyde dig den ypperste ekspertise inden for vores produktområder: Digital Infrastructure, Cybersecurity, Collaboration og Customer Experience.

Læs mere om vores partnere her
Bestil rådgivning

Bestil rådgivning

Vi står altid klar til at svare på dine spørgsmål om, hvad vi kan gøre for dig. Skriv en mail eller ring til vores kundecenter.

Nye GDPR retningslinjer

Nye GDPR retningslinjer

I forbindelse med den skærpede GDPR-lovgivning vil vi gerne gøre alle vores kunder opmærksom på, at datatilsynet er kommet med en præcisering af gældende regler for optagelse af telefonsamtaler.

Hvor det før var lovligt at optage samtaler, med henblik på intern træning af Call Center agenter og undervisning af medarbejdere, når blot man gjorde kunderne opmærksom på det, er det nu sådan, at man skal bede kunderne om tilladelse til at optage telefonsamtaler. Dvs. at de aktivt skal tilvælge, at samtalen bliver optaget. De eneste tilfælde, hvor dette ikke gælder, er i situationer, hvor tungtvejende hensyn kan begrunde optagelse af samtaler, f.eks. i forbindelse med opkald til 112 og 114, samt i tilfælde, hvor der er begrundet mistanke om kriminelle handlinger. Her træder en anden lovgivning i kraft, som tillader optagelse af samtaler uden samtykke.

Alle de kontaktcenterløsninger, som NetDesign leverer, understøtter gældende lov, men det er naturligvis i sidste ende vores kunders ansvar at overholde de til enhver tid gældende regler og love på området.

Hvis du vil vide mere om reglerne for optagelse af telefonsamtaler, er du velkommen til at kontakte os på telefon: 4435 8000 eller skrive til os på kundecenteret@netdesign.dk.

Du kan også læse mere om den nye GDPR-lovgivning på Datatilsynets hjemmeside.

Læs mere